ნინო კვერნაძე: „მუშაობდე კომპანიაში, რომელსაც უდიდესი ისტორია აქვს, დიდ პასუხისმგებლობას გაკისრებს“

PR კლუბი

5 იანვარი 18:00, 2018 წელი

პირველადი პროფესიით მედიაკომუნიკატორია. მაგისტრატურა ტელერეჟისურის კუთხით დაამთავრა. პარალელურად ქართულ-ამერიკულ უნივერსიტეტ „გაუში“ მარკეტინგისა და პიარის მიმართულებით მოსინჯა ძალები - გაიცანით „ომეგა მოტორ ჯგუფის“ მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, 25 წლის ნინო კვერნაძე. დღეს ის Funtime-ს საყვარელ საქმიანობაზე უყვება.

- „გაუში“ სწავლის პერიოდში ტელეკომპანია „იბერიაზე“ გადაცემა „ავტომანი“ გავაკეთე, სადაც, გარდა იმისა, რომ წამყვანი ვიყავი, პროდიუსინგშიც აქტიურად გახლდით ჩართული.


- პიარის სფეროში როგორ გადმოინაცვლეთ?


- ჩემი დღევანდელი საქმიანობა გადაცემა „ავტომანს“ უკავშირდება. ტელეკომპანია „იბერია“ საქართველოში ერთ-ერთი უდიდესი ჰოლდინგის, „ომეგას“ წევრია. „ომეგა მოტორ ჯგუფი“ „ომეგას“ ერთ-ერთი კომპანიაა და მოიცავს BMW-ს ,MINI-ს, Mazerat-ს, Cadillac-ს, Chevrolet-ს, Rolls royce-ს, Opel-ს, Bentley-ს. ასე რომ, „ავტომანიდან“ „ომეგა“ ჯგუფში მარკეტინგისა და პიარის კუთხით გადმოსვლა ლოგიკური იყო. უკვე 5 თვეა, რაც ამ პოზიციაზე ვარ.


- ამ მიმართულებით მუშაობა რატომ გადაწყვიტეთ?


- „ომეგაში“ საკმაოდ გამართული სისტემაა და მარკეტინგსა თუ პიარში სიახლის თქმა რთული საქმეა. შესაბამისად, ჩემი მხრიდან მოვახერხე ის, რომ კომპანიის მოთხოვნებისთვის დადებითად მეპასუხა. ამ 5 თვის განმავლობაში „ომეგა მოტორ ჯგუფში“ ყველაზე მასშტაბური პროექტი Bentley-ს გრანდიოზული გახსნა იყო, რაც საკმაოდ რეზონანსული აღმოჩნდა. და რა თქმა უნდა, პრეზენტაციაც შესაბამისი იყო.


- რას ნიშნავს თქვენთვის „ომეგა მოტორ ჯგუფის“ გუნდის წევრობა?


- ფაბრიკა, სტამბა, ავტომობილები, ტელევიზია - „ომეგა ჯგუფი“ უამრავ საქმეს აკეთებს. წლების განმავლობაში მუშაობის შედეგად ბაზარზე სანდო რეპუტაცია და იმიჯი შეიქმნა. შესაბამისად, მუშაობდე კომპანიაში, რომელსაც უდიდესი ისტორია აქვს და ძალიან წარმატებულია, დიდ პასუხისმგებლობას გაკისრებს. პირველ რიგში, რასაც საკუთარ თავს ყოველთვის ვთხოვ, ეს მაქსიმალური შრომისმოყვარეობა და კომპანიის ისტორიის გათვალისწინებაა. გარდა ამისა, ყოველთვის ვცდილობ, ჩემს საქმიანობას ხალისიანი, კრეატიული და შემოქმედებითი სიახლეები შევძინო.


- და რა სიახლეებია ეს?


- წლის მარკეტინგულ გეგმას წინასწარ არ დავაანონსებ, მაგრამ გაგიმხელთ და გეტყვით, რომ ცოტა ხანში ძალიან საინტერესო ჟურნალი გვექნება. ტესტ-დრაივი ყველა კომპანიას აქვს, თუმცა ჩვენ ვცდილობთ, ისეთი განსხვავებული გავმართოთ, რომელიც საქართველოში ჯერ არ ყოფილა. 


 - როგორ ფიქრობთ, რამდენად სწორად ესმით პიარი და მარკეტინგი ჩვენს ქვეყანაში?


- საქართველოში ხშირ შემთხვევაში პიარის სხვანაირი აღქმაა და რეკლამაშიც ერევათ ხოლმე. კარგია, რომ ვმუშაობ კომპანიაში, სადაც ამ ორ მიმართულებას ერთმანეთისგან კარგად ასხვავებენ. მარკეტინგისა და პიარის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს საზოგადოებასთან პოზიტიური ურთიერთობა უნდა შეეძლოს და საქმის სიყვარულითაც უნდა გამოირჩეოდეს. ვფიქრობ, საქართველოში პიარის მიმართულება სწორად ვითარდება.


 - საყვარელი საქმიანობის გარდა, კიდევ რით ხართ დაკავებული?


- ძალიან მიყვარს ფილმების ყურება და თავისუფალ დროს აუცილებლად მივდივარ კინოში. სპორტითაც ვარ გატაცებული. აერობიკასა და ცურვასაც შეძლებისდაგვარად ვუთმობ დროს. გარდა ამისა, პროფესიული განვითარებისა და ცოდნის გაღრმავების მიზნით ვცდილობ, მასტერკლასებსა და სხვადასხვა სემინარებს დავესწრო.


 

ფოტოგრაფი: ნინო მენთეშაშვილი
ამბები

„ვენდისა“ და „დანკინის“ რესტორნები მუშაობის ახალ გრაფიკზე გადადის

„ვენდისა“ და „დანკინის“ რესტორნები ახალი რეგულაციების გათვალისწინებით განაგრძობს მუშაობას და Drive Thru-სა და მიტანის სერვისების (Glovo, Wolt და Menu.ge) საშუალებით, დილის 09:00 საათიდან საღამოს 19:00 საათამდე მოემსახურება ერთგულ მომხმარებელს“, - ამის შესახებ განცხადებას „ვისოლ ჯგუფი“ ავრცელებს.
ამბები

„არქის“ მასშტაბური სოციალური პროექტები კორონავირუსის წინააღმდეგ

დეველოპერული კომპანია „არქი“ კორონა ვირუსთან საბრძოლველად მასშტაბურ ღონისძიებებს იწყებს.
დღის ჰოროსკოპი

1 აპრილის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები1 აპრილისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ამბები

Feedc Edu - პირველი ქართული ონლაინპლატფორმა დისტანციური სწავლების რეჟიმში

დისტანციური სწავლების პროცესის გასაუმჯობესებლად განათლების სამინისტრო ერთ-ერთ ალტერნატიულ საშუალებად პირველ ქართულ პლატფორმას - Feedc Edu-ს გამოიყენებს.
ამბები

მინერალური წყალი “ლიკანი” სახლში დარჩენისკენ მოგვიწოდებს – Soundwave Home Sessions – ცოცხალი მუსიკის ტალღა ჩვენს სახლებში

#მუსიკასთანახლოს შეგიძლია ერთფეროვანი დღეები გადააქციო განსაკუთრებულ წუთებად და დაიმუხტო ცოცხალი მინერალებით და მუსიკით. მინერალური წყალი „ლიკანი“ #SOUNDWAVE - ის საინტერესო სესიებს  ახალი ფორმატით აგრძელებს. 
ამბები

კომპანია „თბილღვინომ“ StopCov ფონდში 50 000 ლარი გადარიცხა

განვითარებული მოვლენების ფონზე კომპანია "თბილღვინო“ მიესალმება StopCov ფონდის შექმნას. შესაბამისად სამოქალაქო პასუხისმგებლობის ფარგლებში „თბილღვინომ“ ფონდში 50 000 ლარი გადარიცხა.
დღის ჰოროსკოპი

31 მარტის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 31 მარტისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ამბები

სოკარმა STOPCOV ფონდის მხარდასაჭერად საქართველოს ბიზნესასოციაციაში 200 000 ლარი ჩარიცხა

კომპანია „სოკარი“ მხარს უჭერს StopCoV ფონდის შექმნას და ფონდის დასახმარებლად, საქართველოს ბიზნეს ასოციაციაში 200 000 ლარი ჩარიცხა.
ამბები

„მაგნიტში’’ ყველაზე მოთხოვნადი პროდუქტები ფასნამატის გარეშე გაიყიდება

ქვეყანაში არსებული ვითარებიდან გამომდინარე, დღეიდან „მაგნიტის“ მომხმარებლებს შემდეგი დაფასოებული პროდუქტების -  მაკარონი, ბრინჯი, წიწიბურა, შაქარი, ზეთი, ფქვილი -  შეძენა ფასნამატის გარეშე შეეძლებათ. 
ამბები

“ბაზისბანკმა” და „ჰუალინგ ჯგუფმა“ StopCov ფონდში 200 000 ლარი გადარიცხეს

ბაზისბანკმა კორონავირუსის წინააღმდეგ საბრძოლველად 100 000 ლარი გამოყო.
ამბები

„ნიკორამ“ StopCOV ფონდში 100 000 ლარი ჩარიცხა

„ნიკორა“ მიესალმება StopCOV ფონდის შექმნას და ვირუსის წინააღმდეგ ბრძოლაში 100 000 ლარს რიცხავს.
საკნატუნო ამბები

მშობლების და შვილების სახალისო ურთიერთობა კარანტინში

პატარების მოუსვენრობა მოწყენის საშუალებას არასდროს გვაძლევს...