თამარ ვაწაძე: „სწორად მიწოდებულ ინფორმაციას ყველაზე დიდი წარმატება მოაქვს“

PR კლუბი

8 თებერვალი 18:00, 2018 წელი

დღეს PR-კლუბის სტუმარია საფეხბურთო კლუბ „შევარდენი-1906“-ის პიარისა და მარკეტინგის მენეჯერი თამარ ვაწაძე. 

- პროფესიით საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და პიარის მენეჯერი ვარ. მეორე კურსის სტუდენტი ვიყავი, როდესაც myvideo.ge-ის გუნდში აღმოვჩნდი და მას შემდეგ, მე-11 წელია, ამ გუნდის წევრი ვარ. თუმცა რამდენიმეთვიანი პაუზაც მქონდა - ტელეკომპანია „რუსთავი 2“-სა და მედიაგავრცელების სააგენტო „კლიპ-არტში“ გაყიდვების მენეჯერად ვმუშაობდი. საფეხბურთო კლუბ „შევარდენი-1906“-ს მხოლოდ ახლახან შევუერთდი. გუნდის აღდგენიდან ერთ წელში გახდნენ ლიგა 3-ის ჩემპიონები და გადავედით მე-2 ლიგაში, რაც როგორც გუნდისთვის, ისე ჩემთვის დიდი წარმატებაა. ამჟამად ახალი სეზონის მზადებაში ვართ და საინტერესო გამოწვევებითა და დიდი გეგმებით სავსე წელი გვაქვს.


- საფეხბურთო კლუბის პიარზე ზრუნვა, ალბათ, სერიოზული გამოწვევაა...
- გამომდინარე იქიდან, რომ ფეხბურთთან შეხება ბავშვობიდან მაქვს (მამა, ბიძა, ბიძაშვილი, მეუღლეც ყოფილი ფეხბურთელები არიან), ფეხბურთის ყოველთვის მიყვარდა. „შევარდენთან“ თანამშრომლობა თავიდან მხოლოდ მეგობრობით დავიწყე და რაღაც საკითხებში ვეხმარებოდი, თუმცა ჩემთვის ეს ძალიან საინტერესო და საპასუხისმგებლო საქმე აღმოჩნდა. ვფიქრობ, დროა, ქართულმა ფეხბურთმაც თქვას  თავისი სათქმელი.


- რა იყო თქვენი პირველი ნაბიჯები „შევარდენში“ და რა გეგმები გაქვთ?
- პირველ ეტაპზე კლუბის რებრენდინგი გავაკეთეთ, შევცვალეთ ლოგო და დავიწყეთ ვებგვერდის გაკეთება. ასევე, გვყავს სპონსორი. სხვადასხვა კომპანიასთან ვთანამშრომლობთ. გასაკეთებელი ჯერ ძალიან ბევრი გვაქვს. გუნდი ახალი ფეხბურთელებით კომპლექტდება და მაქსიმალურად ვცდილობთ, ყველა ფეხბურთელს, როგორც სავარჯიშოდ, ისე სათამაშოდ, კარგი პირობები შევუქმნათ. განწყობა გვაქვს იმისა, რომ აუცილებლად მოვიპოვოთ პირველი ლიგის საგზური!


- თქვენი შეფასებით, რა უნდა იყოს ორიენტირი საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერისთვის?
- როცა ეს სფერო ავირჩიე, მაშინ ძალიან იშვიათ კომპანიებს ჰყავდა პიარი, რადგან  ნაკლებად აქტუალური პროფესია იყო. გამუდმებით საერთაშორისო ბრენდების ქეისებს განვიხილავდით. მე-2 კურსზე ვიყავი, როცა ელდარ პირმისაშვილთან გავიარე კურსები და პირველად სწორედ მასთან განვიხილეთ ქართული კომპანიების ქეისები - რა უნდა გაკეთებულიყო იმისთვის, რომ კომპანია ბაზარზე ბრენდად ქცეულიყო. ჩემი აზრით, მთავარია, იცნობდე კომპანიის ყველა პრობლემას და ამ პრობლემის აღმოფხვრის სწორად დაგეგმარება შეგეძლოს. რა თქმა უნდა, კომუნიკაციას განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს და ვფიქრობ, სწორად მიწოდებულ ინფორმაციას ყველაზე დიდი წარმატება მოაქვს.


- მარკეტინგულ საქმიანობაზეც გვიამბეთ...
- ამ ეტაპზე myvideo.ge-ის მარკეტინგის კომუნიკაციებისა და გაყიდვების მენეჯერი ვარ. ასევე, ვარ სარეკლამო კომპანია „დიჯითალ ედსის“ გაყიდვების მენეჯერი (ამ ჰოლდინგში შედის: imovies.cc, amindi.ge, myvideo.ge, taripebi.ge, news.ge, ). ამ ეტაპზე დიჯითალ მარკეტინგი, ვფიქრობ, ძალიან საინტერესო თემაა და ყოველდღიურად შეგიძლია რაღაც ახალი ისწავლო. 


- დაბოლოს, რა ხდება საყვარელი საქმიანობის მიღმა?
- მყავს მეუღლე და ორი შვილი - თორნიკე და ლილე, რომლებთან ურთიერთობაც ყველაზე საინტერესო და ძვირფასია ჩემთვის.


 


 

ფოტოგრაფი: ალექსანდრე სხულუხია
ამბები

„ვენდისა“ და „დანკინის“ რესტორნები მუშაობის ახალ გრაფიკზე გადადის

„ვენდისა“ და „დანკინის“ რესტორნები ახალი რეგულაციების გათვალისწინებით განაგრძობს მუშაობას და Drive Thru-სა და მიტანის სერვისების (Glovo, Wolt და Menu.ge) საშუალებით, დილის 09:00 საათიდან საღამოს 19:00 საათამდე მოემსახურება ერთგულ მომხმარებელს“, - ამის შესახებ განცხადებას „ვისოლ ჯგუფი“ ავრცელებს.
ამბები

„არქის“ მასშტაბური სოციალური პროექტები კორონავირუსის წინააღმდეგ

დეველოპერული კომპანია „არქი“ კორონა ვირუსთან საბრძოლველად მასშტაბურ ღონისძიებებს იწყებს.
დღის ჰოროსკოპი

1 აპრილის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები1 აპრილისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ამბები

Feedc Edu - პირველი ქართული ონლაინპლატფორმა დისტანციური სწავლების რეჟიმში

დისტანციური სწავლების პროცესის გასაუმჯობესებლად განათლების სამინისტრო ერთ-ერთ ალტერნატიულ საშუალებად პირველ ქართულ პლატფორმას - Feedc Edu-ს გამოიყენებს.
ამბები

მინერალური წყალი “ლიკანი” სახლში დარჩენისკენ მოგვიწოდებს – Soundwave Home Sessions – ცოცხალი მუსიკის ტალღა ჩვენს სახლებში

#მუსიკასთანახლოს შეგიძლია ერთფეროვანი დღეები გადააქციო განსაკუთრებულ წუთებად და დაიმუხტო ცოცხალი მინერალებით და მუსიკით. მინერალური წყალი „ლიკანი“ #SOUNDWAVE - ის საინტერესო სესიებს  ახალი ფორმატით აგრძელებს. 
ამბები

კომპანია „თბილღვინომ“ StopCov ფონდში 50 000 ლარი გადარიცხა

განვითარებული მოვლენების ფონზე კომპანია "თბილღვინო“ მიესალმება StopCov ფონდის შექმნას. შესაბამისად სამოქალაქო პასუხისმგებლობის ფარგლებში „თბილღვინომ“ ფონდში 50 000 ლარი გადარიცხა.
დღის ჰოროსკოპი

31 მარტის ასტროლოგიური პროგნოზი

რას გვირჩევენ ვარსკვლავები 31 მარტისთვის ჯანმრთელობის, ბიზნესის და სიყვარულის მიმართულებით?
ამბები

სოკარმა STOPCOV ფონდის მხარდასაჭერად საქართველოს ბიზნესასოციაციაში 200 000 ლარი ჩარიცხა

კომპანია „სოკარი“ მხარს უჭერს StopCoV ფონდის შექმნას და ფონდის დასახმარებლად, საქართველოს ბიზნეს ასოციაციაში 200 000 ლარი ჩარიცხა.
ამბები

„მაგნიტში’’ ყველაზე მოთხოვნადი პროდუქტები ფასნამატის გარეშე გაიყიდება

ქვეყანაში არსებული ვითარებიდან გამომდინარე, დღეიდან „მაგნიტის“ მომხმარებლებს შემდეგი დაფასოებული პროდუქტების -  მაკარონი, ბრინჯი, წიწიბურა, შაქარი, ზეთი, ფქვილი -  შეძენა ფასნამატის გარეშე შეეძლებათ. 
ამბები

“ბაზისბანკმა” და „ჰუალინგ ჯგუფმა“ StopCov ფონდში 200 000 ლარი გადარიცხეს

ბაზისბანკმა კორონავირუსის წინააღმდეგ საბრძოლველად 100 000 ლარი გამოყო.
ამბები

„ნიკორამ“ StopCOV ფონდში 100 000 ლარი ჩარიცხა

„ნიკორა“ მიესალმება StopCOV ფონდის შექმნას და ვირუსის წინააღმდეგ ბრძოლაში 100 000 ლარს რიცხავს.
საკნატუნო ამბები

მშობლების და შვილების სახალისო ურთიერთობა კარანტინში

პატარების მოუსვენრობა მოწყენის საშუალებას არასდროს გვაძლევს...